Asiakkaiden ääni kuuluviin

Me OK Perinnällä uskomme, että ihmiset haluavat toimia oikein. Tämä velvoittaa myös meitä toimimaan oikein heitä kohtaan.

Olemme perustaneet asiakasneuvottelukunnan, jonka kautta saamme ensikäden tietoa siitä kuinka voimme parantaa asiakastyytyväisyyttä ja auttaa ihmisiä paremmin.

Meille velallisasiakkaiden auttaminen on koko perinnän lähtökohta. OK Perintä haastaa toimialaa muuttumaan ja kertomaan avoimemmin, mistä perinnässä oikein on kyse. Etsimme uusia ratkaisuja, jotta voimme tehdä perintää entistäkin paremmin. Sillä, miten laskujen perintää hoitaa, on väliä.

Suomessa asiakas ei voi vaikuttaa siihen, mitä perintäyhtiötä käyttää. Silti haluamme toimia niin, että velallisasiakkaat valitsisivat meidät, jos se olisi mahdollista. Se velvoittaa meitä kuuntelemaan ja käymään vuorovaikutusta asiakkaidemme kanssa.

Siksi perustimme oman asiakasneuvottelukunnan. Asiakasneuvottelukunnan jäseninä ovat ihan tavalliset ihmiset, joilla on kokemusta tai osaamista perinnästä. Asiakasneuvottelukunnan tehtävä on arvioida OK Perinnän tämänhetkisiä toimintatapoja, ja etsiä uusia ratkaisuja inhimillisempään ja asiakaslähtöisempään perintään.

Asiakasneuvottelukunnan tehtävänä on myös miettiä, miten voisimme parhaiten antaa velallisasiakkaille tukea, auttaa heitä selviämään veloistaan ja vähentämään velkaantumiseen liittyvää häpeää.

Asiakasneuvottelukunnan jäsenille maksetaan kokouskorvausta, ja kokouksissa on aina mukana myös OK Perinnän johdon edustaja.