Saitko meiltä laskun? Ota yhteyttä!

Autamme sinua löytämään sopivan tavan velan hoitamiseen, jotta pystyt välttämään mahdollisen maksuhäiriömerkinnän. Voit keskustella kanssamme eräpäivän siirtämisestä ja laskun maksamisesta useammassa erässä.

Asiakasneuvojamme tavoitat monella tapaa ja lisäksi voit asioida vaivattomasti Oma OK -verkkopalvelussamme. Kirjautumalla palveluun kirjeestä löytyvällä asianumerolla ja tunnuksella voit ehdottaa itsellesi sopivia maksujärjestelyjä ja muokata omia tietojasi.

Tee maksusuunnitelma ASIOI VERKOSSA

SOITA MEILLE

Asiakasneuvojamme auttavat sinua
ma-to 8–18 ja pe 8–17.

030 10 5620

 

KYSY CHATISSA

Tavoitat asiakasneuvojamme myös
kotisivujemme chatista arkisin klo 8–16.
 

Jätä soittopyyntö

Haluatko, että me soitamme sinulle?
Lähetä meille nimesi ja asianumerosi
tekstiviestitse numeroon:

18560

 

KIRJOITA MEILLE

Lähetä sähköpostia osoitteeseen contactcenter@okperinta.fi ja muista mainita myös asianumero.
Pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman nopeasti.

Jätä meille viesti

Jos sinulla on lähettämäämme laskuun liittyvää asiaa, voit olla meihin yhteydessä myös alla olevalla yhteydenottolomakkeella. Lisäksi lomaketta voi käyttää reklamaation lähettämiseen, mikäli olet velan perintäkelpoisuudesta eri mieltä velkojan kanssa. Huomaathan, että tunnistautumiseen tarvitsemme kirjeestä löytyvän asianumeron. Mikäli asianumeroa ei ole saatavilla, voit käyttää myös henkilötunnusta/Y-tunnusta.