Asiakkaat hyvissä käsissä

 

“Pitkä yhteistyö on osoittanut, että perintätavalla on suuri vaikutus lopputulokseen.”

Liis Paulus, talouspäällikkö, PM-International Finland Oy

 

PM-International Oy on taloudellisesti riippumaton perheyritys ja lisäksi olemme yksi Euroopan suurimpia suoramyyntiyrityksiä terveyden, hyvinvoinnin ja kauneudenhoitotuotteiden saralla. Valtaosa asiakkaistamme on kuluttaja-asiakkaita ja luonnollisesti suuren laskutusmäärän myötä osa laskuista jää asiakkailta syystä tai toisesta maksamatta ajallaan. Tässä vaiheessa kuvaan astuu yhteistyökumppanimme OK Perintä, jonka kanssa meillä on takana yhteistä taivalta jo useampi vuosi.

OK Perinnän tavassa toimia arvostamme ennen kaikkea sitä, kuinka he tekevät kaikkensa auttaakseen asiakkaitamme, joista osa saattaa aluksi luulla, että jo yhteydenotto perintätoimistosta tarkoittaa luottotietojen menettämistä. OK Perinnän palveluneuvojien ihmislähtöinen ote näkyykin siinä, että he kertovat asiakkaillemme miten tilanne saadaan selvitettyä parhaalla mahdollisella tavalla, oli kyse sitten joustavan maksusuunnitelman laatimisesta tai eräpäivän siirtämisestä.

Myös yhteistyö meidän ja OK Perinnän välillä toimii moitteetta, mikä antaa omalle henkilöstömme mahdollisuuden syventyä ydinosaamiseensa. Ja mikäli meillä on kysyttävää, saamme omilta yhteyshenkilöiltämme vastauksen nopeasti. Lisäksi saamme tarvittaessa apua lainsäädännöllisiin haasteisiin. OK Perintä toimiikin monissa tapauksissa asiantuntijana meidän sekä asiakkaidemme ja myös viranomaisten välillä.

Voimme varauksetta suositella OK Perintää, sillä vuosia jatkunut yhteistyö on osoittanut, että perintätavalla on suuri vaikutus lopputulokseen. Mielestämme OK Perintä toimiikin asiakkaillemme enemmän velkaneuvojana kuin perinteisenä perintätoimistona, minkä tuloksena asiakkaat myös jäävät asiakkaiksemme tilanteen jälkeenkin. On helpottavaa tietää, että asiakkaamme ovat osaavissa käsissä.

Liis Paulus
Talouspäällikkö, PM-International Finland Oy

 

BB jpg Dec