Perintäprosessi tehostui ja asiakaskokemus parani

 

“Vaikutus on näkynyt myös laskuja koskevien puhelujen määrän vähentymisenä.”

Mervi Pohto, Securitas

 

Olimme jo jonkin aikaa harkinneet perintäpalveluidemme uudistamista kassavirran nopeuttamiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Tavattuamme useita eri palveluntarjoajia päätimme valita perintäkumppaniksemme OK Perinnän, jonka henkilöstö tuntui olevan aidosti kiinnostuneita kehittämään ja tehostamaan perintäprosessiamme yhdessä oman henkilöstömme kanssa.

Yhteistyö OK Perinnän kanssa on sujunut moitteetta, eikä tuota valintaa ole tarvinnut katua. Olemme saaneet OK Perinnän puolelta innostuneet ja ammattitaitoiset yhteyshenkilöt, joiden kanssa asiointi on helppoa. Lisäksi olemme olleet erittäin tyytyväisiä perintäpalvelun tuloksiin.

OK Perinnän Muistutuspalvelu on tehostanut avointen laskujen maksamista ja täten nopeuttanut kassavirtaamme. Kun olimme ensin yhdessä OK Perinnän kanssa käyneet huolella läpi prosessin, esittäneet toiveemme ja sopineet aineiston ja raporttien toimittamisesta, oli palvelun käyttöönotto yksinkertaista. Saamme tiedon asiakkaan tilanteesta nopeasti ja kätevästi OK Perinnän kautta ja hyödynnämmekin osittain heidän palveluitaan myös valvontaan.

Perintäpalvelujen laadun parantuminen näkyy käytännössä myös ihan päivittäisessä työssä esimerkiksi laskuja koskevien puhelun määrän huomattavana vähentymisenä. Näin meillä säästyy työaikaa, jonka lisäksi säästöä on syntynyt myös tulostus- ja postituskuluissa. Ja mikä parasta, asiakkaamme ovat suhtautuneet asiaan todella positiivisesti, eikä negatiivista palautetta ole juuri tullut.

 

Mervi Pohto
Securitas

 

New Call-to-action