OK Perinnän nimissä on lähetetty huijaustekstiviestejä. Huijausviestit muistuttavat hyvin paljon meidän normaalisti lähettämiämme tekstiviestejä. Jos olet epävarma saamastasi viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: 030 10 5620. Voit myös tarkistaa omat velat ja laskut kirjautumalla Oma OK -palveluun.
Usein kysyttyä

Luottotiedot

Tuleeko maksuhäiriömerkintään automaattisesti ref-merkintä, kun olen maksanut koko velan?

Valitettavasti ref-merkintä ei ilmesty luottotiedoissasi olevan maksuhäiriömerkinnän yhteyteen automaattisesti, vaan sinun täytyy erikseen pyytää sitä.

Mikäli olet saanut maksuhäiriömerkinnän, mutta olet tämän jälkeen maksanut koko velan pois, voit pyytää meitä ilmoittamaan luottotietorekisterin ylläpitäjälle asiasta ja saada ref-merkinnän.

Autamme mielellämme asiakkaitamme parantamaan heidän maksutilannettaan. Ota yhteys asiakaspalveluumme, niin teemme ilmoituksen puolestasi maksutta.

Asiakaspalvelumme palvelee kuluttaja-asiakkaita numerossa 030 10 5620 ja yritysasiakkaita numerossa 030 603 5800. Palveluneuvojamme auttavat sinua ma–to 8–18 ja pe 8–17. Kuluttaja-asiakaspalveluumme soittaminen maksaa vain normaalin paikallis- tai matkapuhelun verran.