OK Perinnän nimissä on soiteltu huijauspuheluita. Muistutamme, että me emme koskaan soita tuntemattomasta numerosta. Jos saat arveluttavan puhelun, voit tarkistaa asian verkkopalvelustamme www.omaok.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme: 030 10 5620. Jos olet ehtinyt maksaa huijarille tai luovuttaa henkilötietojasi, ilmoita asiasta viipymättä poliisille.
Usein kysyttyä

Luottotiedot

Ehdin maksaa laskun jo ennen kuin sain teiltä perintäkirjeen. Täytyykö minun maksaa perintäkulut?

Perintäkulut täytyy lain mukaan maksaa, mikäli asia on jo ehtinyt siirtyä perintään. Jos olet maksanut alkuperäisen laskun ennen perintäkirjeen lähetyspäivää, ei sinun tarvitse maksaa perintäkuluja. Jos olet maksanut laskun samana päivänä, kun olemme lähettäneet perintäkirjeen, katsotaan perintä alkaneeksi, ja sinun tulee näin ollen maksaa myös perintäkulut. Mikäli olet sitä mieltä, että perintäkulut eivät kuulu maksettavaksesi, ota meihin pikaisesti yhteyttä asian selvittämiseksi. Varaudu tällaisessa tilanteessa myös toimittamaan meille tarkat maksutiedot.