Ennakkosoitto

Ennakkosoitto on tehokas ja asiakasystävällinen palvelu, jossa OK Perinnän palveluneuvojat muistuttavat asiakkaitanne puuttuvasta maksusta laskun erääntymisen jälkeen, ennen varsinaista muistutusvaihetta. Henkilökohtaisella yhteydenotolla motivoimme asiakasta maksamaan laskunsa ajallaan.

Kotiuta saatavat nopeammin ja asiakaslähtöisemmin

Ennakkosoitto on tehokkaaksi osoittautunut lisäpalvelu, jonka tarkoituksena on tavoittaa asiakas ja saada häneltä maksulupaus. Asiakasta ohjeistetaan tekemään maksu suoraan toimeksiantajan tilille.

Yrityksen maineen kannalta on tärkeää, että se huolehtii asiakkaistaan mahdollisimman hyvin. Ennakkosoitto voi pelastaa pitkänkin asiakassuhteen, kun asiakas kokee, että hänestä todella välitetään. Toisinaan alkuperäinen lasku on myös saattanut hävitä matkalla tai siihen liittyy epäselvyyksiä, joita muistutuspuhelun myötä päästään vielä selvittämään ennen perintää.

Osana ennakkosoittopalvelua tarkistamme myös asiakkaan yhteystiedot automaattisesti. Jos kyseessä on kuluttajasaatava, ja asiakkaalla on luotettava puhelinnumero, lähetämme lähtökohtaisesti tekstiviestin.

Ennakkosoitosta on hyötyä esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:

  • Laskuun liittyvät epäselvyydet
  • Reklamaatiotapaukset
  • Osoitteenmuutokset ja muista syistä kadonneet laskut
  • Asiakassuhteen hoito

Soittoyritysten määrä määritellään käyttöönottovaiheessa, kun asiakaskanta ja luottopolitiikka on analysoitu. Perintäprosessi jatkuu yhteydenoton jälkeen, jos maksusuoritusta ei saada.

 

Heräsikö mielenkiintosi? Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat kuinka saatte parhaan hyödyn OK Perinnän tuotteista ja palveluista.

Heräsikö mielenkiintosi? Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat kuinka saatte parhaan hyödyn OK Perinnän tuotteista ja palveluista.

Sami Vesto

Sami Vesto

Chief Commercial Officer

+358 40 557 7153 LinkedIn