Asiakaspalvelu
Autamme sinua maksujen järjestelemisessä sekä tarvittavan jouston luomisessa. Uskomme, että aina on löydettävissä ratkaisu, jolla elämässä pääsee eteenpäin. Laadukas ja inhimillinen perintä on meille kunnia-asia ja haluamme kuulla asiakkailtamme, miten voisimme kehittää asiakaspalvelumme entistäkin paremmaksi.
Saitko meiltä kirjeen?
Oma OK -palvelussa voit hoitaa velka-asioitasi helposti ja turvallisesti. Palvelu tukee verkkomaksuja, ja toimii myös mobiililaitteilla.
Kirjaudu kirjeessä olevilla tiedoilla Oma OK -palveluun, niin voit aloittaa velkasi hoitamisen saman tien.
Puhelinpalvelu
Puhelinpalvelu perintäasioissa, kuluttaja-asiakkaat (pvm/mpm) :
Yritysasiakkaat (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min): 030 603 5800
OK Laskutuspalvelu
Palvelemme arkisin ma–to 8–18 ja pe 8–17.
Usein kysyttyä
- riittävät tiedot valtuuttajan ja valtuutetun tai valtuutettujen yksilöimiseksi: vähintään nimet ja henkilötunnukset
- tieto siitä, mitä asioita valtuutus koskee
- tieto siitä, saako valtuutetulle asioiden hoitamiseksi antaa valtuuttajaa koskevia, salassa pidettäviä tietoja (luvan voi antaa esim. etuustietojen ja muiden taloudellista asemaa koskevien tietojen antamiseen)
- valtuuttajan allekirjoitus, nimenselvennys ja päiväys
Palvelut toimeksiantajille
Haluamme auttaa elämässä eteenpäin