OK Neuvontapalvelu

ok neuvontapalvelu

 

Mikä on OK Neuvontapalvelu?

OK Neuvontapalvelun kautta tavoitat palveluneuvojamme ja voit keskustella henkilökohtaisesti sopivasta tavasta velan hoitamiseksi, jotta pystyt välttämään mahdollisen maksuhäiriömerkinnän. Meille perintä onkin ennen kaikkea ratkaisujen etsimistä. Ota siis rohkeasti yhteyttä, mikäli olet saanut meiltä laskun, etkä tiedä miten toimia!

 

Miten käytän OK Neuvontapalvelua?

Tavoitat palveluneuvojamme monella tapaa. Voit soittaa meille normaalin puhelun hinnalla tai jättää tekstiviestillä soittopyynnön, niin me soitamme sinulle. Lisäksi voit lähettää meille sähköpostia tai täyttää tämän sivun alalaidasta löytyvän yhteydenottolomakkeen. Tavoitat meidät myös Facebookista sekä chatista täällä kotisivuillamme ja Oma OK -palvelussa.

Asiakaspalvelu

Paveluneuvojamme auttavat sinua ma–to 8–18 ja pe 8–17.

030 10 5620

Chat

Kotisivujemme sekä Oma OK -verkkopalvelun chat on avoinna arkisin klo 8–16.

Soittopyyntö

Lähetä nimesi ja asianumerosi tekstiviestitse numeroon:

18560

Sähköposti

Pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman nopeasti. Muistathan mainita myös asianumeron.

contactcenter@okperinta.fi

Jätä meille viesti

Jos sinulla on lähettämäämme laskuun liittyvää asiaa, voit olla meihin yhteydessä myös alla olevalla yhteydenottolomakkeella. Lisäksi lomaketta voi käyttää reklamaation lähettämiseen, mikäli olet velan perintäkelpoisuudesta eri mieltä velkojan kanssa. Huomaathan, että tunnistautumiseen tarvitsemme kirjeestä löytyvän asianumeron. Mikäli asianumeroa ei ole saatavilla, voit käyttää myös henkilötunnusta/Y-tunnusta.

Oma OK -verkkopalvelussamme voit maksaa velkasi helposti ja turvallisesti omilla verkkopankkitunnuksillasi sekä ehdottaa itsellesi sopivia maksujärjestelyjä ja muokata omia tietojasi. Kirjaudu palveluun kirjeestä löytyvillä tiedoilla.