Asiakaspalvelu
Autamme sinua maksujen järjestelemisessä sekä tarvittavan jouston luomisessa. Uskomme, että aina on löydettävissä ratkaisu, jolla elämässä pääsee eteenpäin. Laadukas ja inhimillinen perintä on meille kunnia-asia ja haluamme kuulla asiakkailtamme, miten voisimme kehittää asiakaspalvelumme entistäkin paremmaksi.
Saitko meiltä kirjeen?
Oma OK -palvelussa voit hoitaa velka-asioitasi helposti ja turvallisesti. Palvelu tukee verkkomaksuja, ja toimii myös mobiililaitteilla.
Kirjaudu kirjeessä olevilla tiedoilla Oma OK -palveluun, niin voit aloittaa velkasi hoitamisen saman tien.
Puhelinpalvelu
Puhelinpalvelu perintäasioissa (puhelun hinta pvm/mpm) :
Kuluttaja-asiakkaat
Yritysasiakkaat 030 603 5800
Palvelemme arkisin ma–to 8–18 ja pe 8–17.
OK Laskutuspalvelu
Palvelemme arkisin ma–pe 9–16.
Vappu 1.5.
Toimistomme suljetaan vapun alla tiistaina 30.4. klo 16. Keskiviikkona 1.5. toimistomme on suljettu.
Helatorstai 9.5.
Suljemme toimistomme keskiviikkona 8.5. klo 16. Helatorstaina 9.5. toimistomme on suljettu.
Oma OK-palvelussamme asiointi sujuu myös toimistomme ollessa suljettu.
Usein kysyttyä
- riittävät tiedot valtuuttajan ja valtuutetun tai valtuutettujen yksilöimiseksi: vähintään nimet ja henkilötunnukset
- tieto siitä, mitä asioita valtuutus koskee
- tieto siitä, saako valtuutetulle asioiden hoitamiseksi antaa valtuuttajaa koskevia, salassa pidettäviä tietoja (luvan voi antaa esim. etuustietojen ja muiden taloudellista asemaa koskevien tietojen antamiseen)
- valtuuttajan allekirjoitus, nimenselvennys ja päiväys
Palvelut toimeksiantajille
Haluamme auttaa elämässä eteenpäin