Usein kysyttyä

Luottotiedot

Olen saanut OK Perinnältä perintäkirjeen. Mitä teen?

Maksumuistutusta tai maksuvaatimusta ei tarvitse säikähtää tai hävetä, asioihin löytyy kyllä ratkaisuja, kun niistä päästään keskustelemaan. Me täällä OK Perinnässä olemme ihan tavallisia ihmisiä ja haluamme auttaa sinua selviämään velastasi mahdollisimman nopeasti.  Helpoin tapa hoitaa asia on maksaa velka Oma OK -verkkopalvelussa. Mikäli et pysty maksamaan velkaa heti, voit myös ehdottaa sille uutta maksupäivää tai jakaa sen pienempiin maksueriin.  Mikäli sinulla on asiassa jotain huomautettavaa tai tilanne vaikuttaa muuten hankalalta, ota rohkeasti yhteyttä!

Palvelemme kuluttaja-asiakkaita numerossa 030 10 5620 ja yritysasiakkaita numerossa 030 603 5800.

Palveluneuvojamme auttavat sinua ma–to 8–18 ja pe 8–17. Kuluttaja-asiakaspalveluumme soittaminen maksaa vain normaalin paikallis- tai matkapuhelun verran.