OK Perinnän nimissä on soiteltu huijauspuheluita. Muistutamme, että me emme koskaan soita tuntemattomasta numerosta. Jos saat arveluttavan puhelun, voit tarkistaa asian verkkopalvelustamme www.omaok.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme: 030 10 5620. Jos olet ehtinyt maksaa huijarille tai luovuttaa henkilötietojasi, ilmoita asiasta viipymättä poliisille.
Usein kysyttyä

Luottotiedot

Saamassani perintäkirjeessä on virhe. Mitä teen?

Mikäli lähettämässämme maksumuistutuksessa tai maksuvaatimuksessa on jokin virhe, voit joko tehdä asiasta reklamaation eli kirjallisen valituksen tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Reklamaatio kannattaa aina tehdä kirjallisesti, jotta kaikki huomionarvoiset seikat tulevat selkeästi esille.

Kerrothan mahdollisimman yksityiskohtaisesti tapaukseen liittyvät tiedot sekä oman näkemyksesi asiasta. Muista myös mainita lähettämästämme kirjeestä löytyvä asianumero. Huomaathan, että valituksen on oltava meillä viimeistään lähettämämme kirjeen eräpäivänä. Voit lähettää kirjallisen valituksen joko postitse tai sähköpostitse. Sähköpostiosoitteen löydät kirjeestämme. Osassa asioita voit tehdä kirjallisen valituksen eli reklamaation myös Oma OK -palvelussa.

OK Perintä Oy
PL 442
65101 Vaasa