Usein kysyttyä

Luottotiedot

Saamassani perintäkirjeessä on virhe. Miten voin tehdä reklamaation?

Mikäli olet saanut meiltä virheellisen maksumuistutuksen tai maksuvaatimuksen tai olet velkojan kanssa eri mieltä velan perintäkelpoisuudesta, tee asiasta pikaisesti reklamaatio eli valitus. Reklamaatio kannattaa aina tehdä kirjallisesti, jotta kaikki huomionarvoiset seikat tulevat esille ja jotta asiat tulevat huomioiduksi myös jatkokäsittelyssä. Kerrothan mahdollisimman yksityiskohtaisesti tapaukseen liittyvät tiedot sekä oman näkemyksesi asiasta. Muista myös mainita lähettämästämme kirjeestä löytyvä asianumero.

Huomaathan, että valituksen on oltava meillä viimeistään lähettämämme kirjeen eräpäivänä. Voit lähettää kirjallisen valituksen joko postitse tai sähköpostitse.

OK Perintä Oy
PL 442
65101 Vaasa
contactcenter(at)okperinta.fi