OK Perinnän nimissä on lähetetty huijaustekstiviestejä. Huijausviestit muistuttavat hyvin paljon meidän normaalisti lähettämiämme tekstiviestejä. Jos olet epävarma saamastasi viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: 030 10 5620. Voit myös tarkistaa omat velat ja laskut kirjautumalla Oma OK -palveluun.
Usein kysyttyä

Luottotiedot

Saamassani perintäkirjeessä on virhe. Miten voin tehdä reklamaation?

Mikäli olet saanut meiltä virheellisen maksumuistutuksen tai maksuvaatimuksen tai olet velkojan kanssa eri mieltä velan perintäkelpoisuudesta, tee asiasta pikaisesti reklamaatio eli valitus. Reklamaatio kannattaa aina tehdä kirjallisesti, jotta kaikki huomionarvoiset seikat tulevat esille ja jotta asiat tulevat huomioiduksi myös jatkokäsittelyssä. Kerrothan mahdollisimman yksityiskohtaisesti tapaukseen liittyvät tiedot sekä oman näkemyksesi asiasta. Muista myös mainita lähettämästämme kirjeestä löytyvä asianumero.

Huomaathan, että valituksen on oltava meillä viimeistään lähettämämme kirjeen eräpäivänä. Voit lähettää kirjallisen valituksen joko postitse, sähköpostitse tai täyttämällä kotisivujemme yhteydenottolomakkeen.

OK Perintä Oy
PL 442
65101 Vaasa
contactcenter(at)okperinta.fi