Kolme näkökulmaa uuteen perintätapaan
Jääkö asiakkailtasi toisinaan laskuja maksamatta ajallaan? Kuormittavatko viivästykset omaa henkilöstöäsi liiaksi? Entä mietitkö miten asiaakkasi kokevat erääntyneiden laskujen perinnän?
Aiemmissa kirjoituksissa olemme käsitelleet perinnän aiheuttamaa häpeää ja perinnän muuttunutta roolia liiketoiminnan näkökulmasta sekä esitelleet uuden ratkaisulähtöisen perintätapamme. Tässä vaiheessa moni varmasti jo pohtiikin, mitä hyötyä tästä voisi olla yritykselleni? Entä asiakkailleni?
Voiko perintä vaikuttaa yrityksen menestykseen?
Mikäli perintäprosessissa on ongelmia, voivat ne heijastua niinkin pitkälle kuin yrityksen tulokseen ja asiakastyytyväisyyteen. Toisaalta pienistäkin perintäprosessin parannuksista saattaa löytyä yllättävän vaivattomasti ratkaisuja taloushallinnossa tuttuihin haasteisiin.
Uuden perintätavan hyödyt käytännössä
Ottamalla asiakkaan uuden ratkaisulähtöisen perintätapamme keskiöön, olemme paitsi pystyneet parantamaan perinnän tuloksia, myös tarjoamaan toimeksiantajillemme konkreettista apua oman liiketoimintansa kehittämiseen.
Kolme syytä tarkitaa oman yrityksen perintäprosessi ja sen vaikutukset liiketoimintaan
Jääkö asiakkailtasi toisinaan laskuja maksamatta ajallaan? Kuormittavatko viivästykset omaa henkilöstöäsi liiaksi? Entä mietitkö miten asiaakkasi kokevat erääntyneiden laskujen perinnän?
Mikäli nämä kysymykset kuulostavat edes etäisesti tutuilta, suosittelemme jatkamaan lukemista uuden perintätavan käytännön hyödyistä. Lisätietoa aiheesta löydät uutta perintätapaa käsittelevästä artikkelistamme. Artikkelissa käymme läpi kolme näkökulmaa siihen, miten uusi ratkaisulähtöinen perintätapa kytkeytyy suoraan yrityksesi liiketoiminnan kehittämiseen.