Suomi yhdessä muun maailman kanssa käy läpi vaikeita aikoja. Moni asiakkaamme joutuu uudenlaisen epävarmuuden keskelle omassa arjessaan, ja moni yrittäjä puolestaan murehtii, miten saa omat laskunsa ja työntekijöidensä palkat maksettua.

Meidän tehtävämme on auttaa. Oma varautumisryhmämme seuraa tilannetta päivittäin ja pitää yllä toimintavarmuuttamme kaikissa tilanteissa.

 

Asiakaspalvelumme toimii aivan normaalisti Oma OK -verkkopalvelussa, puhelimessa, sähköpostissa ja chatissa. Olethan aina yhteydessä, jos tilanteesi on vaikea. Katsotaan yhdessä, mitä voidaan tehdä. Kuluttaja-asiakkaille apu löytyy täältä. Toimeksiantajat puolestaan voivat olla yhteydessä näihin henkilöihin

 

Etenkin jos eteen tulee maksuvaikeuksia, on ensisijaisen tärkeää, että olet yhteydessä. Huomioimme aina parhaamme mukaan jokaisen yksilöllisen tilanteen ja etsimme kanssasi yhdessä joustavia ratkaisuja esimerkiksi eräpäiviä siirtämällä, pidentämällä maksusuunnitelmia ja pienentämällä eriä.

 

OK Perinnällä noudatamme viranomaisten ohjeita työskentelyn järjestämisestä ja muutenkin pidämme huolta henkilökuntamme terveellisistä ja turvallisista työskentelyolosuhteista. Meillä on totuttu tekemään etätöitä ja niihin on erinomaiset välineet, joten toimintamme on erittäin sujuvaa näissäkin oloissa.

 

Yhtälailla asiakkaidemme ja toimeksiantajiemme terveys on meille ykkösasia. Tästä syystä pidämme kaikki tapaamiset toistaiseksi etänä. 

Toivon kaikille teille terveyttä ja jaksamista vaikeisiin aikoihin! Kuten tasavallan presidenttikin muistutti, terveet ihmiset sitten aikanaan saavat taas taloudenkin kuntoon. Me haluamme olla tässä työssä teidän kaikkien apuna.


Jennie Flink