OK Perinnän nimissä on lähetetty huijaustekstiviestejä. Huijausviestit muistuttavat hyvin paljon meidän normaalisti lähettämiämme tekstiviestejä. Jos olet epävarma saamastasi viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: 030 10 5620. Voit myös tarkistaa omat velat ja laskut kirjautumalla Oma OK -palveluun.

Me emme halua, että velat siirtyvät perintään – Pre Collectionilla saat saatavasi nopeammin

Korona on tavalla tai toisella vaikuttanut kaikkien elämiin. Niin yritykset kuin yksityiset ihmisetkin pohtivat talouttaan ja etsivät tapoja selviytyä kriisin yli. Haluamme auttaa suomalaisia yrityksiä pitämään talouden rattaat pyörimässä omalla, ihmisläheisellä tavallamme. Meillä on perintätoimistoksi hieman erikoinen näkemys: emme haluaisi, että velat siirtyvät perintään asti. Meille on tärkeää, että löydämme ratkaisuja, joilla autamme sekä toimeksiantajia […]

asiakaspalvelija

Korona on tavalla tai toisella vaikuttanut kaikkien elämiin. Niin yritykset kuin yksityiset ihmisetkin pohtivat talouttaan ja etsivät tapoja selviytyä kriisin yli. Haluamme auttaa suomalaisia yrityksiä pitämään talouden rattaat pyörimässä omalla, ihmisläheisellä tavallamme.

Meillä on perintätoimistoksi hieman erikoinen näkemys: emme haluaisi, että velat siirtyvät perintään asti. Meille on tärkeää, että löydämme ratkaisuja, joilla autamme sekä toimeksiantajia että velallisasiakkaita. Yksi tapa auttaa molempia osapuolia on Pre Collection -palvelu.

Pre Collection on muistutuspalvelu, jossa otamme yhteyttä velallisasiakkaaseen jo ennen kuin laskun muistutus on erääntynyt tai erääntymässä. Näin voimme usein yhdessä velallisasiakkaan kanssa miettiä ratkaisun, jotta lasku ei pääse siirtymään perintään ja toimeksiantaja saa rahansa nopeammin.

Pre Collectionin edut toimeksiantajalle:

  • Toimii todistetusti ja velka maksetaan suuremmalla todennäköisyydellä ennen kuin se siirtyy perintään: tavoittaessamme velallisasiakkaan saamme muistutettua häntä laskusta, joka on voinut aivan hyvin vain unohtua
  • Yritys saa saatavansa nopeammin, kun velka ei jää roikkumaan
  • Palvelun käyttäminen parantaa yrityksen tarjoamaa asiakaskokemusta – se on osa ystävällistä asiakaspalvelua

Pre Collectionin edut velalliselle:

  • Velallisasiakas saa laskusta muistutuksen ja mahdollisuuden maksaa sen ennen perintään siirtymistä
  • Puhelun yhteydessä velallisasiakas saa myös neuvoja ja vastauksia häntä askarruttaviin kysymyksiin

Kaikkien osapuolten hyödyksi luodulla Pre Collection -palvelulla varmistetaan, että laskut ovat menneet oikeaan osoitteeseen ja ettei maksussa ole epäselvyyksiä. Palvelu antaa velallisasiakkaille erinomaisen asiakaskokemuksen ja toimeksiantaja saa saatavansa todennäköisemmin ja tietysti nopeammin, kun autamme asiakkaita järjestelemään maksuasiansa kuntoon.

Pre Collectionin käyttöönotto hoituu helposti ja nopeasti. Jos haluatte Pre Collection -palvelun käyttöön yrityksellenne, ota yhteyttä, niin räätälöimme teille tarjouksen!