Veritas Eläkevakuutus valitsi OK Perinnän

Veritas Eläkevakuutus valitsi OK Perinnän saataviensa muistutus- ja perintäpalvelukumppaniksi.

Kumppanuus tuo lisäarvoa asiakkaille

Ihmisläheisyys ja parhaat asiakaskokemukset ovat keskeisiä tavoitteita kaikessa Veritaksen toiminnassa. Yritykselle, joka tekee kaikkensa ollakseen yrittäjien arvoinen eläkevakuuttaja, on ensiarvoisen tärkeää, että myös kumppani allekirjoittaa näiden asioiden tärkeyden.  

Veritas haluaa kumppanuuden myötä tuottaa lisäarvoa asiakkailleen. Tähän tarvitaan luotettava toimija, jolla on kunnianhimoiset tavoitteet omassa asiakaspalvelutyössään ja joka pystyy huomioimaan ratkaisuissaan asiakkaan kulloisenkin tilanteen.

Arvomaailmat kohtasivat

Veritaksen asiakkuusjohtaja Staffan Åberg sanoo, että päätös oli samanaikaisesti sekä vaikea että helppo. Vaikea, koska Veritas oli pitkälti itse huolehtinut asiakkaistaan koko asiakassuhteen ajan. Aluksi heräsi kysymys, pystyykö kukaan muu välittämään, ymmärtämään ja palvelemaan asiakkaita yhtä hyvin. Nopeasti kävi kuitenkin ilmi, että Veritaksen ja OK Perinnän arvomaailmat kohtasivat. Asiakkaiden auttaminen on molempien yrityksien toiminnan keskiössä. Päätöstä helpotti myös OK Perinnän ammattitaito, kuten myös monipuolisen datan hyödyntäminen prosessien laatimisessa ja päätöksenteossa. 

”Kumppanuuden ansiosta voimme tarjota parempaa palvelua yrittäjille ja yrityksille, joiden laskut ovat erääntyneet ja jotka tarvitsevat apua maksujen järjestelemiseen. Tämä tulee näkymään asiakkaillemme entistä asiantuntevampana palveluna haastavissa tilanteissa”, Åberg kertoo.  

Tavoitteena on reagoida asiakkaiden tilanteisiin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ja pyrkiä yhdessä asiakkaan kanssa löytämään keinot, joilla tilanteesta selvitään eteenpäin.

Muistutuspalvelu voi auttaa välttämään ylimääräiset perintäkulut

OK Perintä on perintäyritys, joka haluaa välttää asiakkaiden joutumisen perintään. Keskeinen palvelu ennaltaehkäisevässä työssä on varhaisen vaiheen muistutuspalvelu, jota OK Perintä tarjoaa OK Laskutuspalvelu -brändinsä alla. Palveluihin sisältyvät niin kirjalliset kuin puhelimitsekin tehtävät muistutukset. Ennen varsinaista perintää tarjottavien palveluiden myötä asiakas voi välttää ylimääräisten perintäkulujen syntymisen.

Lue lisää

OK Perintä Eezyn kasvun tukena – hyvä perintäkumppani helpottaa työtaakkaa

Vastuullinen ja inhimillinen ote perintään, nopea ja asiantunteva asiakaspalvelu sekä helppokäyttöinen järjestelmä. Eezyllä on monta syytä olla tyytyväinen OK Perintään.

OK Perinnän laaja osaaminen Verkkokauppa.comin tukena

”Arvostamme erityisesti OK Perinnän joustavuutta – he ovat aina valmiita keskustelemaan uusista asioista ja tarjoavat oman asiantuntevan näkemyksensä.”

Marcus Siljander, Verkkokauppa.com