Kundreskontra och betalningsövervakning


OK Indrivning erbjuder en helhetslösning som gör det möjligt att utlokalisera kundreskontra och betalningsövervakning, effektivt och utan att kompromissa med kvaliteten. Vi ansvarar för att processerna löper smidigt och att kassaflödet snabbas upp i ditt företag.

Digitala processer minskar kostnaderna och ökar kvaliteten

  • Med vår expertis är ditt företags kundreskontra alltid uppdaterad, och kassaflödet snabbas upp utan att kompromissa med kundservicens kvalitet.
  • Hantering av kundreskontra – bokföring av fakturor, bokföring och hantering av riktade och oriktade betalningar
  • Kundtjänst relaterad till betalningar, till exempel:
    • besvara telefonsamtal, meddelanden och e-post
    • vi kommer överens om att skjuta upp eventuell förfallodag i enlighet med separat överenskomna instruktioner
    • vi skickar en fakturakopia till kunden vid behov
  • Aktiveringssamtal innan ärendet överförs till påminnelse och indrivning
  • Hantering av överföringen till påminnelse och indrivning
  • Övervakning och rapportering av betalningstransaktioner och processer
  • Möjlighet att skräddarsy rapporter med hjälp av REST-gränssnittet

Blev du intresserad? Kontakta oss!

Våra experter berättar hur du får ut mesta möjliga av OK Indrivnings produkter och tjänster.

Blev du intresserad? Kontakta oss!

Våra experter berättar hur du får ut mesta möjliga av OK Indrivnings produkter och tjänster.

Mikko Toivonen

Mikko Toivonen

Sales Manager

+358 50 309 6586 LinkedIn