OK Rådgivningstjänst

ok rådgivningstjänst

 

Vad är OK Rådgivningstjänst?

Via OK Rådgivningstjänsten når du våra kundrådgivare och du kan diskutera personligen om ett lämpligt sätt att betala skulden på så att du undviker att få en eventuell betalningsanmärkning. För oss handlar inkasso framför allt om att hitta lösningar. Våga kontakta oss när du har fått en faktura och du inte vet vad du ska göra!

 

Hur använder jag OK Rådgivningstjänsten?

Du kan kontakta våra rådgivare på många olika sätt. Du kan ringa oss med normalt pris eller skicka ett sms och begära att vi ringer upp dig. Dessutom kan du skicka e-post till oss eller fylla i kontaktblanketten som du hittar nere på den här sidan. Du når oss också på Facebook och i chatten här på vår webbplats och i Min OK-tjänsten.

Kundbetjäning

Våra servicerådgivare är på plats och hjälper dig må-to 8 -18 och fre 8-17. 

Konsumentkunder:
030 10 5620

Företagskunder:
030 603 5800

Chat

Chaten på vår webbsidan och i Min OK är öppen vardagar kl. 8–16.

Uppringningstjänst

Skicka ditt namn och ärendenummer som SMS till: 

18560

E-post

Vi strävar efter att svara så snabbt som möjligt. Kom ihåg att nämna ditt ärendenummer.

contactcenter@okperinta.fi

I webbtjänsten MinOK kan du enkelt och tryggt betala din skuld med dina egna nätbankskoder och föreslå betalningsarrangemang som passar dig själv och göra ändringar i dina egna uppgifter. Logga in i tjänsten med uppgifterna du fick i brevet.