OK Rådgivningstjänst

ok rådgivningstjänst

 

Vad är OK Rådgivningstjänst?

Via OK Rådgivningstjänsten når du våra kundrådgivare och du kan diskutera personligen om ett lämpligt sätt att betala skulden på så att du undviker att få en eventuell betalningsanmärkning. För oss handlar inkasso framför allt om att hitta lösningar. Våga kontakta oss när du har fått en faktura och du inte vet vad du ska göra!

 

Hur använder jag OK Rådgivningstjänsten?

Du kan ringa oss till normalt samtalspris. Du kan även kontakta oss via chatten i Min OK -tjänsten och via Facebook. Dessutom kan du skicka e-post till oss, adressen finns i vårt brev.

I webbtjänsten MinOK kan du enkelt och tryggt betala din skuld med dina egna nätbankskoder och föreslå betalningsarrangemang som passar dig själv och göra ändringar i dina egna uppgifter. Logga in i tjänsten med uppgifterna du fick i brevet.

Kundbetjäning

Våra servicerådgivare är på plats och hjälper dig må-to 8 -18 och fre 8-17. 

Konsumentkunder:
030 10 5620

Företagskunder:
030 603 5800

Chat

Chaten på vår webbsidan och i Min OK är öppen vardagar kl. 8–16.